Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Azazel44 | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany02.08.2007 @18:20:35 ostatnio na stronie15.01.2017 @18:01:02



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2427454
digarty57 komentarze226 posty na forum10

komputer / sprzęt
Słaby

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~andzia16118    04.02.2016 @11:10:21
Dziękuję za watcha 😊
~Fenrig    30.04.2015 @11:34:03
Weekendowe podziękowania i pozdrowienia
~Mateush85    18.03.2015 @12:11:15
Dzięki za odwiedziny!
~Zurluk    15.03.2015 @23:37:41
także.. powodzenia i do Dzieła!
~Zurluk    15.03.2015 @23:29:49
bardzo ładna galeria, widać tu potencjał. nie chcę się wymądrząć bo nie jestem w tym specem, jednak chciałbym Ci zaproponować użycia w pracach różnych brushy, żeby zróżnicować materiał (prace będą ciekawsze i nie tak wylizane) fajnie używasz kolorów
~Zurluk    15.03.2015 @23:24:54
jeśli chodzi o podstawy to chodziłem do plastyka i jestem teraz na artystycznym, jednak grafiki cyfrowej uczę się sam. przyznaję, wcześniejsze są niedopracowane i kuleją ogólnie, ale trzeba się w końcu wziąć za siebie i rozwijać
Dzięki i Pozdrawiam
~Rebreg    13.03.2015 @00:11:55
Dzięki za ocene!
~ewichan    30.05.2014 @13:12:12
Dzięki za miłe słowa
~msamojedny    17.01.2014 @21:23:41
same do mnie przychodzą : )
~msamojedny    10.01.2014 @12:44:50
spoko, zaraz później usnęłam, więc nic mi nie będzie
~msamojedny    10.01.2014 @00:42:44
szaleję hehe, a co mi tam ; ) dziękuję
~Wosiak    13.08.2013 @17:04:24
Dzięki za ocenę. Pozdrawiam
~Coriolis    13.07.2013 @14:07:18
Dziękuję za ocenę (trochę spóźnione to podziękowanie). Pozdrawiam.
~msamojedny    03.07.2013 @12:48:59
zapraszam o każdej porze dnia i nocy..
~msamojedny    01.07.2013 @20:06:15
Otwarte!
~sebkrup    11.05.2013 @11:06:32
dziękuwa mać! :D
*buttman    23.02.2013 @21:29:24
podziękował
_______
Im jestem starszy, tym byłem kiedyś lepszy...
~Kreativsky    22.02.2013 @22:33:06
wielkie dzieki za super opinie od utalentowanej osoby, tym fajniej ze dopiero nabieram rozpedu po dlugiej przerwie i sam bardzo krytycznie patrze na to co zrobie, ale ile mozna dlubac przy jednej pracy jak czasu brak.
Pozdrawiam
~Kreativsky    22.02.2013 @07:16:25
Dzieki:D
~Runner    20.02.2013 @22:41:04
Czasem coś wyjdzie człowiekowi... heheh dzięki ;]
_______
Nie jestem wariatem, jestem helikopterem! :D
~sebkrup    18.02.2013 @17:48:16
dziękuwa
~msamojedny    20.10.2012 @11:39:54
powiem Ci, że ona akurat ma dobrze poukładane w głowie nie jest taką głupiutką pięknością xd może kwestia przyzwyczajenia... jest najmłodsza, a jej starsze siostry są również baaardzo ładne
~msamojedny    20.09.2012 @20:46:19
jest nieziemsko ładna i ja robię je dobrze
~msamojedny    09.09.2012 @17:20:25
hehehe no, każdy powód dobry ))
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt